Sunday, November 11, 2012

Oh, so you think you're a lesbian? Silly girl. You just haven't met the right dick. Let me introduce myself, I'm Dick.

koseklumpen6
Sogn og Fjordane (36)
I går 17:50
hello, nice smile and pics you have, sad you like girls and not wanna a serious and sweet and kind man :-)

koseklumpen6
Sogn og Fjordane (36)
I går 17:51
(bilde)

Annie
I dag 01:14
Er dette en spøk?

koseklumpen6
Sogn og Fjordane (36)
I dag 04:50
Hva meiner du med spøk?

Annie
I dag 13:50
Jeg mener akkurat det, er dette en spøk? Som i, kødder du?

koseklumpen6
Sogn og Fjordane (36)
I dag 15:19
hva er galt med det bilde?

Annie
I dag 15:32
Hva er ikke galt med hele mld?

koseklumpen6
Sogn og Fjordane (36)
I dag 15:40
du fortell meg hva du mener

koseklumpen6
Sogn og Fjordane (36)
I dag 15:53
hvorfor er du så slem da?
har du ikke fått deg fitte på lenge eller :-)

Annie
I dag 16:16
Så, det var ingen spøk. Yeah, I was afraid of that. Ville bare gi deg en sjanse til å redeem yourself, which you quite obviously wasn't capable of. Hva var galt med mld din? Let's get to it, og la meg påpeke det åpenbare:

Nr. 1, du skrev til meg på engelsk, og om du hadde lest profilen min ordentlig, så ville du visst at jeg snakker norsk ettersom jeg er, vel, norsk.
Nr. 2, du skrev at det var synd at jeg likte jenter, altså at jeg hadde en homofil preferanse. Igjen, du har åpenbart ikke lest profilen min ordentlig, faktisk tviler jeg på at du har lest den i det hele tatt.
Nr. 3, det faktum at du tror at en kan endre noens legning den ene eller den andre veien, viser ikke bare at du ikke kan så mye allmennkunnskap, men også at din innsikt og evne til å tenke rasjonelt er mangelfull.
Nr. 4, ikke bare tror du at det er mulig å endre noens legning, av alle mennesker i verden, så tror du at du er den som kan gjøre det. Og så presterer du å legge til et bilde av deg selv, som på ingen måte er flatterende eller setter deg i et godt lys, tvert om, i den tro og forhåpning om at de homofile jentene du sender dette til skal på et magisk vis omvendes. Så, nå er det ikke bare innsikt det er mangel på, du viser også en enorm mangel på selvinnsikt.
Det er en fin linje mellom høy selvtillit og narsissisme, og jeg tror det trygt kan sies at du har krysset denne linjen. Så, det er med god grunn at jeg setter spørsmålstegn ved din mentale helse. Jeg anbefaler deg derfor, i stedet for å fornærme mennesker her inne ved å minimalisere og make a mockery of deres legning med dine arrogante, ignorante delusions of grandeur, å skaffe deg profesjonell hjelp.

Lykke til.